Сухомлин потрапив до рейтингу мерів-інноваторів через літеру «Ж» та валідатори

У третьому етапі спеціального проекту “Рейтинг українських мерів-інноваторів” міський голова Житомира Сергій Сухомлин наразі поступається Вінницькому міському голові Сергію Моргунову та ділить друге місце з мером Тростянця Юрієм Бовою. Про це стало відомо з результатів голосування за «мера-інноватора» станом на 5 січня, яке триває на сайті “Українська правда” .

Переможця обіцяють оголосити 12 січня. Цікавим є перелік «здобутків» Сергія Сухомлина завдяки яким він потрапив до рейтингу. Перше, що відзначили організатори рейтингу – це те, що міська рада запустила мобільний додаток “Кліматичні краплі”, який відстежує та винагороджує громадян чашкою кави або, наприклад, тістечком у міських кафе за їх внесок у захист довкілля та екологію планети. Згадали й про електронний квиток у міському громадському транспорті, і про можливість зареєструвати дітей у дошкільні навчальні заклади онлайн на сайті міської ради. А ще – брендинг міста, заснований на сучасних тенденціях мінімалізму з використанням простих геометричних форм. Власне, мова йде про відому містянам літеру «Ж».

«”Українська правда” та Міжнародний саміт мерів 18 грудня розпочали третій етап проекту “Рейтинг українських мерів-інноваторів”. Голосування закінчиться 11 січня. Переможець буде оголошений 12 січня. За правилами проекту, одна людина може проголосувати лише раз», – повідомили організатори.

Як відомо, до рейтингу увійшли мери міст із населенням до 500 000 осіб, що використовують креативні та новаторські рішення для вирішення локальних задач. Рейтинг відбувається у три етапи: Спочатку кандидатів номінували шляхом заповнення анкети на сайті “Української правди” та оцінювало журі за критеріями світового аналогу рейтингу European Capital of Innovation. До них входять: міське планування, громадські послуги, культура, охорона здоров’я, екологія, безпека та охорона, комунікація, підприємництво, стартап-екосистема, бренд міста. Члени журі звертали увагу не лише на застосування технологій у цих сферах, а й на креативні рішення для лінійних задач. Результатом етапу став перелік із 20 мерів.

На другому етапі було передбачено живе обговорення та експертне оцінювання журі, де враховувався не лише факт наявності електронних сервісів, але і їхній реальний вплив на життя містян, комплексний розвиток міста та незаангажованість, репутація мера. Третій етап передбачає загальнонаціональне голосування на сайті “Української правди”.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *