Депутати хотіли змусити селян до об’єднання

Каменем спотикання стало питання створення Новогуйвинської селищної територіальної громади 19 травня на сесії обласної ради. Президія обласної ради, яка узгоджувала порядок денний сесії, прийняла рішення перенести створення громади до моменту, коли пройдуть громадські слухання з цього приводу. Втім, голова фракції ВО «Свобода» Сидір Кізін наполіг на розгляді питання під час сесії.

Попередньо планувалося перенести центр об’єднаної територіальної громади 8 сільських рад до селища Новогуйвинське. Раніше такий центр хотіли створити у приміській Станишівці. І хоча думки самих жителів Житомирського району з цього приводу розділилися, окремі депутати облради вирішили «взяти ініціативу у свої руки». Фактично нав’язавши у такий спосіб свою волю селянам.

«На нашу адресу надійшло чимало звернень з цього приводу із різними думками. Тож ми вивчимо думку громади, а потім приймемо зважене рішення», – запропонувала голова обласної ради Анжеліка Лабунська.

Втім, Сидір Кізін наполіг на тому, щоб питання було розглянуте вже. Представники Житомирського району здійняли неймовірний галас у сесійній залі. На їхню думку, Житомир хоче об’єднати район довкола себе. Це суттєво вплине на економіку сіл району.

«Для керівництва району, Сергія Крутія, можливо, було би краще, щоб центр був у Новогуйвинському, хоча громада проти цього. Я був присутній на сході села у Станишівці. Селяни висловилися категорично «проти». Наскільки мені відомо, сільські ради району теж подали звернення до облради, що вони проти такого об’єднання», – розповів «Вголос.Zt» депутат Житомирської районної ради Микола Приставський.

І хоча питання не набрало достатньої кількості голосів, за таке об’єднання без вивчення думки громади проголосували фракції ВО «Свободи», Радикальної партії, УКРОПу та Опозиційного блоку.

Нагадаємо, що дві сільські ради Житомирського району прийняли рішення на своїх сесіях про приєднання до Житомирської міської територіальної громади.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *