Директором КП “Муніципальний футбольний клуб “Житомир” стане Руслан Павлюк

Руслана Павлюка – голову Житомирської районної федерації футболу, депутата Житомирської обласної ради, мер міста Сергій Сухомлин призначить  на посаду директора комунального підприємства “Муніципальний футбольний клуб “Житомир”.  Про це повідомляє управління по зв’язках з громадськістю міської ради.

Таке рішення прийняли колегіально після того, як Руслан Павлюк презентував свою програму розвитку футбольного клубу та майбутнього підприємства. Зустріч із представниками громадськості, де презентували стратегію, відбулася в міській раді 23 березня“, – йдеться у повідомленні.

Міський голова пропонував на дану посаду провести відкритий конкурс, та присутні на зібранні категорично заперечили такий варіант обрання директора. Представники громадськості запевнили, що конкурс лише затягне час, а за два тижні вже має бути створена футбольна команда і заявлена її участь на Аматорському чемпіонаті України. Одноголосно всі підтримали кандидатуру Руслана Павлюка і рекомендували призначити його директором новоствореного комунального підприємства.

У наведеній нижче таблиці стратегія розвитку житомирського футболу, яку запропонував Руслан Павлюк.

І. Створення та організація інфраструктури  КП ІІ. Створення футбольної команди ІІІ. Робота зі ЗМІ та вболівальниками ІV. Комерційна привабливість футбольного клубу V. Створення футзальної команди
1. Реєстрація в органах юстиції

2. Підбір працівників

– заступник директора  КП

– бухгалтер

– головний тренер

– адміністратор команди

– офіс-менеджер

– менеджер по роботі з ЗМІ та вболівальниками

3. Офісне приміщення (ремонт, облаштування робочих місць)

4. Обладнання (меблі, офісна техніка)

5. Транспорт

 

1. Тренерський склад (2 чоловіки)

2. Підбір гравців (25-30 чол.)

3. Лікар

4. Адміністратор

5. Водій

 

6. Налагодження співпраці із ДЮСШ «Полісся» та її вихованцями

 

7. Налагодження співпраці з ФФУ, ААФУ, ПФЛ та регіональними федераціями сусідніх областей

 

8. Співпраця та обмін досвідом із командами ІІ ліги чемпіонату України

 

9. Підготовка клубу до атестації для участі в ІІ лізі чемпіонату України

1. Розробка медіастратегії та медіаплану клубу

2. Розробка брендбуку, логотипу, гімну, інших символів

3. Налагодження роботи зі ЗМІ, пошук медіапартнерів

4. Створення офіційного сайту футбольної команди та фан-сайту, реєстрація в соціальних мережах

5. Атрибутика, фан- шоп

6. Постійне спілкування з громадськістю, підняття позитивного ажіотажу навколо клубу в цілому серед вболівальників

7. Налагодження фан-руху

8. Налагодження системи афішування по місту

9.Трансляція по телебаченню

10. Онлайн трансляції матчів (відео та текстові)

11. Створення музею історії Житомирського футболу

 

1. Розробка комерційних пропозицій для спонсорів та інвесторів

2. Дохід від реклами, атрибутики, телетрансляцій та продажу квитків

3. Створення привабливого іміджу футбольного клубу

4. Участь в футбольних турнірах (в т.ч.  міжнародних)

5. Робота із селекціонерами

6. Монетизація онлайн трансляцій (завдяки рекламі)

 

1. Тренерський склад

2. Підбір гравців (15-20 чол.)

3. Лікар

4. Адміністратор

5. Водій

 

VІ. Соціальний

напрямок

  1. Зустрічі гравців команди з учнями ЗНЗ та ВНЗ міста та проведення віткритих тренувань
  2. Підтримка гравців-ветеранів Житомирищи та проведення ветеранських турнірів
  3. Спільні акції клубу та управління спорту міської ради

Нагадаємо, що у місті створили муніципальний футбольний клуб  “Житомир”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *