Леонченко наполягає, щоб логотип «Ж», який використовує мерія, все ж затвердили

Логотип міста у вигляді «Ж», який досі не затверджений, але використовується при виготовленні сувенірної продукції для міської ради, має обов’язково бути офіційно затвердженим. У цьому переконана голова постійної комісії міської ради з соціально-гуманітарних питань Наталія Леонченко.

«Навіть, якщо міський голова не вважає проблемою використання на закупленій сувенірній продукції незатвердженого логотипу міста, комісія із соціально-гуманітарних питань рекомендує виконавчому комітету міської ради все ж затвердити логотип, як складову брендування. Бо це не лише реклама. Це продукція не для продажу, а для використання під час офіційних заходів в якості сувенірів. А значить, повинна пройти затвердження», – написала Леонченко на своїй сторінці у Facebook.

Варто зауважити, що логотип «Ж» використовувався під час виборчої кампанії міського голови Сергія Сухомлина. Цьогріч управління культури міської ради за бюджетні кошти активно закуповує різного роду сувенірну продукцію з цим лого. Сам міський голова не вважає проблемою те, що емблема міста, яку використовують на сувенірах, досі не затверджена.

Нагадаємо, що у мерії закупили 200 значків із логотипом міста у фірми з Дніпра, яка виграла тендер. Ручки та термочашки у київської фірми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *