Ми не продаємо кораблі житомирянам, які проживають у багатоповерхових будинках, – директор рекламної агенції

У розмові з Вадимом Яворським, виконавчим директором рекламної агенції  «ІНФОРМБЮРО», я поділилася думкою, що реклама, так як і журналістика – це не професія, а спосіб життя: доводиться жити нею… А він додав: якщо очі у людини не горять, то робити йому в рекламному бізнесі нічого.

У мого співрозмовника безперечно очі горять і він прекрасно знає свою справу. Хоча до того, як «потрапити» в рекламу, він пристрасно захоплювався абсолютно різними сферами, міняючи їх. І тільки тут, у рекламному агентстві знайшов себе ґрунтовно. Причина, швидше за все, в тому, що галузь ця сама по собі дуже багатогранна, як і сам Яворський.

Вадиме, агенція «ІНФОРМБЮРО» досить відома у Житомирі. Особливо після масштабного, я б сказала гігантського проекту із найбільшим прапором України, який Ви розмістили на фасаді будівлі УТОГ і цим самим потрапили до Книги Рекордів України. Про це не писали хіба що ліниві журналісти… А от про основну свою діяльність мало розповідаєте. Ваша агенція займається не лише розміщенням реклами на інформаційних щитах біля під’їздів багатоповерхівок. Знаю, що ви ще й звільняєте фасади будинків від оголошень?

– Так. Коли створювався цей проект, однією із головних умов, було те, що ми ще й займатимемося очисткою фасадів від незаконно розміщеної реклами. А це кожний дім, на якому є наш щит. Якщо порахувати усю площу, то виходить приблизно 30 тис. кв. м. фасаду наші співробітники очищають щоденно.

in-5

У Житомирі ви були першими, хто почав використовувати такі рекламні площадки?

– Перший щит «ІНФОРМБЮРО» біля під’їзду однієї із житомирських багатоповерхівок встановив генеральний директор Ярослав Гапоненко. Саме він і створив «Інформбюро» шість років тому. Зараз у нас вже 2400 таких рекламних площадок по Житомиру, а компанія вийшла на національний рівень реклами.

У Вас є представництва по Україні?

– Ми майже в усіх регіонах країни займаємося брандмауерами. Зазвичай, це реклама на фасадах будівель, що представляє собою великий банер, закріплений на спеціальній зварювальної конструкції. Їх багато є у Києві. Житомирський «Найбільший Прапор» на будівлі УТОГ – також був брандмауером.

Торік ми розпочали ще один цікавий проект uapatriot.com, який є не лише комерційним, але має мету популяризації національної символіки. Це виготовлення та інтернет-продаж сувенірної продукції, прапорів, прикрас із національною символікою. Наша продукція користуються попитом по всій Україні.

Є задум прикрасити усі будівлі, що знаходяться на центральних вулицях Київській і В.Бердичівській прапорами. Але на сьогоднішній день, проект не отримав достатньо підтримки від підприємців, які працюють за даними адресами.

Скільки людей працює у Вас в компанії? Чи залежить якість від кількості співробітників?

– У нас безпосередньо в офісі працює небагато людей. Якість залежить більше від людської працездатності і підходу до поставлених завдань. Я ціную людей за результати, а не просиджування в офісі. Загалом колектив «ІНФОРМБЮРО» не великий.

Скажи, будь ласка, є якісь загальні тенденції на ринку реклами з урахуванням сьогоднішніх подій в країні? Коли було найважче? І взагалі, реклама – це сезонний бізнес?

– Для зовнішньої реклами найважчий період – це традиційний «неактивний січень»: місяць, коли переважна кількість клієнтів ще «відпочивають». Реально рекламна активність лишилася на тому ж рівні, як і була торік. Щоправда, деякі крупні клієнти трішки скоротили свої рекламні кампанії, однак на загальну картину це не вплинуло.

in

Наскільки реклама на щитах є результативною?

– Були такі випадки, коли клієнти говорили нам, що пережили «не сезон». Зокрема,торік, коли була досить сніжна зима, одне із підприємств, яке займається виробництвом і продажем вікон, завдяки нашій рекламі змогло нормально перезимувати – це дійсно факт. Також й інші підприємства, які пропонують товари та послуги, необхідні жителям багатоповерхових будинків, які рекламуються через наші носії, мають позитивні результати.

Але дійсно бувають і випадки, коли реклама не працює на повну силу. Це зазвичай пов’язано з тим, що це «не сезон» і товар є неактуальним, або з неправильно розробленим рекламним макетом. Переважна частина наших клієнтів: середній і дрібний підприємець. По суті, проблема співпраці з цією аудиторією така: з одного боку – відсутність усвідомлення необхідності витрачатися на рекламу, з іншого боку – небажання прислухатися до наших рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної кампанії. Нерідко, наприклад, клієнт надає оригінал-макет, який за нашою оцінкою «не працюватиме». Тому на початку співпраці ми завжди пояснюємо, яким повинен бути рекламний меседж і як зовнішню рекламу сприймає споживач. Такі рекомендації є за своєю суттю маркетинговими, і наш клієнт отримує їх у комплексі безкоштовно. Що хоче рекламодавець? Ви ніколи не вгадаєте. Тому пропонуйте варіанти самі.

У нашій команді є хороший дизайнер, який може прекрасно втілити у життя будь-які ідеї.

in-3

– Хто найчастіше замовляє у вас рекламу?

– Це переважно фірми, які займаються вікнами та дверима, туристичні компанії, дуже добре працює реклама банківських послуг, реклама різноманітних курсів, дитячих шкіл, виставки,концерти та ін.

– А як йдуть справи з ціновою політикою і чи варто очікувати підвищення цін на розміщення?

– Для себе ми прийняли рішення, яке, сподіваюся, оцінили наші постійні клієнти. Ціни поки на розміщення не змінилися. Навантаження на вартість виникла виключно на ті роботи і товари, які залежать від курсу валюти: друк.

Часто на ваших щитах присутня соціальна реклама. Це безкоштовно?

– Ми часто співпрацюємо з благодійними організаціями, фондами. Розміщуємо інформацію на різну соціальну тематику, зі збору коштів для хворих дітей, поранених в АТО, розміщували рекламу й зі збору коштів для сімей загиблих героїв Небесної сотні – це все було безкоштовно.

А є сфери діяльності для яких ви не підходите, як носії реклами?

– Звичайно. Ми ніколи не будемо продавати корів, кораблі людям, які проживають в багатоповерхових будинках. Ми рекомендуємо таким клієнтам скористатися іншими видами рекламних послуг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *