Пошук роботи в Житомирі після карантину

Що потрібно роботодавцю

У ці непрості часи від потенційного працівника потрібні чітке і швидке виконання поставлених завдань, на навчання час або не виділяють, або обмежуються консультаціями. Небагато компаній Житомира дозволять собі набирати співробітників, чия присутність на роботі не конвертується в прибуток тут і зараз. Ті люди, які розуміють цю концепцію, успішно проходять співбесіди і знаходять работу в Житомире або іншому місті нашої країни.

Аспекти для успішного працевлаштування

  • Знайти і вийти на діалог з роботодавцем;

  • Дізнатися вимоги і зрозуміти, чи відповідають ваші вміння їм;
  • Вигідно подати свою резюме.

Помилки під час співбесіди

  1. Погано говорити про минулий час роботи. Навіть якщо у вас є об’єктивні причини, не показуйте свої образи на інтерв’ю з HR. Це не додасть цінності до вашої компетенції, адже ви прийшли за новою роботою, а не до психолога на прийом.

  2. Не згадуйте, що ваші якості не цінували. Багато компаній працюють за принципом “накази не обговорюються, ініціатива нікому не потрібна”, тому часто пропозиції співробітників ігнорується. Але на новій співбесіді цей пункт може викликати ланцюжок питань – чи так важливо було те, що ви пропонували? Чи корисно було те, що ви робили, якщо в компанії не побачили в цьому користі?
  3. Не мовчіть про розмір потенційної зарплати. Краще заздалегідь продумайте, на яку суму ви розраховуйте і обґрунтуйте конкретну цифру.
  4. Не обговорюйте курс гривні. За великим рахунком роботодавцю все одно, яким продуктам ви віддаєте перевагу, де купуєте одяг тощо. Аргументуйте майбутню з/п не тим, як ви збираєтеся її витрачати, а своєю ефективністю.
  5. Не обіцяйте, що будете постійно переробляти. Життя поза роботою – це нормально. Затримуватися до ночі на роботі не дорівнює підвищенню продуктивності та ефективності. Показник професіоналізму – за обмежений час робочого дня виконати план і поставлені завдання.
  6. Ні в якому разі не брешіть. Не приписуйте собі досягнення, яких у вас немає. Не наділяйте себе якостями, якими не володійте, в іншому випадку під час роботи все таємне стане явним. А ось про невдачі можна промовчати, якщо не отримаєте пряме запитання про це.

Правильні дії здобувача на інтерв’ю

  1. Дізнайтеся максимум інформації про компанію. Яка у неї репутація, як довго вона на ринку, реальні відгуки співробітників – все це допоможе вам усвідомити, чи справді ви хочете там працювати. А також ви зможете приємно здивувати потенційного роботодавця своєю обізнаністю.

  2. Вдумайтеся в механізми і принципи роботи компанії. Ознайомтеся, які послуги вона пропонує, які товари реалізовує, як справи йдуть в кризу. Подумайте, чи цікаво вам буде там працювати, чи зможете ви виконувати вимоги, які пред’являє організація.
  3. Не бійтеся задавати питання. Ще на стадії мобільної розмови виясніть, чого від вас чекають. Так ви прийдете на співбесіду підготовленим. Також ця інформація допоможе вам успішно пройти тестове завдання і продумати стратегію проходження особистої співбесіди.
  4. Обов’язково запитаєте про бонуси і премії. Таке питання покаже, що ви готові працювати і домагатися позитивних динамік і результатів, а не просто ходити п’ять днів на тиждень і отримувати фіксований оклад. Тим більше, зараз тенденція інша – фіксовані ставки змінюються в залежності від компетенції співробітника.
  5. Вкажіть в резюме результати, яких ви досягли за всю кар’єру. Ідеальний результат – презентація з наочними графіками, таблицями, прикладами, кейсами та завершеними проектами. Розкажіть, чи є у вас досвід оптимізації, аргументованої економії і інші вдалі ідеї, які знайшли застосування в робочому процесі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *