Ремонт ходової – основні нюанси

Технічний стан автомобіля залежить від того, чи проходить він діагностику і фахові ремонтні роботи. Особливо професійний підхід потрібен для ходової частини, бо вона складна і має багато різних елементів. Кожен з яких дуже важливий для безпечного руху машини по дорозі. Пройти діагностику і ремонт можна на СТО. Знайти найближчу станцію технічного обслуговування можна за запитом в пошуковій системі інтернету – ремонт ходової Київ, та скористатись повним спектром послуг професійних майстрів.

Коли варто звернутися за допомогою в СТО?

Досвідчені водії вже знають багато ознак, що говорять про потребу в ремонті чи ретельній діагностиці ходової частини автомобіля, зокрема:

  • збільшується гальмівний шлях,
  • провалюється педаль гальма під час користування,
  • під час натискання гальмів посилюється неприємний звук,
  • повільна реакція машини на повертання керма,
  • з’являється невідомий звук чи стукіт в рульовій частині,
  • з’явився люфт при використанні керма,
  • стукає кузов,
  • при підвищенні швидкості з’являється характерний гул,
  • при поворотах на низькій швидкості виникає хруст чи зайвий дивний звук.

Тож варто звертати увагу на появу нових звуків, запахів, особливостей поведінки машини, яких раніше не було. Бажано не затягувати з візитом на СТО, бо деякі, на перший погляд, незначні вади можуть потягнути за собою небажані наслідки або більш дорогий ремонт, якщо не усунути проблеми зразу, як тільки вони виникли. До речі, деяких поломок можна взагалі уникнути, якщо вчасно проходити діагностику.

Що відбувається під час діагностики?

Як стверджують спеціалісти, ремонт ходовоїпотрібен частіше, коли ламаються чи зношуються стійки. Вони беруть на себе найбільше навантаження під час руху автомобіля, тож швидко зношуються. Експерти радять проходити діагностику раз на 10 тисяч кілометрів. Якщо машина нова, то розрив між процедурами може бути більшим.

В першу чергу, при діагностиці ходової частини, перевірку проходять елементи, що частіше піддаються зносу, наприклад:

  • гальмівні колодки,
  • диски,
  • шарніри рівних кутових швидкостей,
  • сайлентблоки,
  • рульові рейки,
  • підшипники маточини,
  • гальмівна система,
  • осі.

Деталей в ходовій частині досить багато таких, що можуть в будь-який момент зламатися чи зноситися. Тому варто визначитися з графіком діагностичних заходів і регулярно їх проходити.

Це можливо зробити тільки на СТО, де в наявності всі умови та обладнання для ретельної перевірки технічного стану ходової частини. ЇЇ ремонт забарний та має певні складнощі. Самотужки вирішити проблему можна тільки тоді, якщо є досвід і необхідний інструментарій. В інших випадках варто звернутись до майстра і отримати гарантовано якісний ремонт.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *