Стало відомо, яка мова домінує у зовнішній рекламі на вулицях Житомира

Вивіски, оголошення і реклама у Житомирі: яка мова переважає – тема, яку обговорювали студенти та науковці за «круглим» столом, який відбувся 14 листопада у Житомирському державному університеті ім. І. Франка. Про це повідомила прес-служба облдержадміністрації.

Був проведений лінгвоаналіз вивісок, оголошень та реклами з вулиць Київська, Велика Бердичівська, Вітрука, Покровська, Театральна, Михайлівська, Хлібна, Леха Качинського, Чуднівська, проспект Миру, майдан Соборний та майдан Перемоги. Усього студенти виписали 1305 назв. З них 855 українською мовою, іноземними – 355, змішаних назв – 95. Також зафіксовані китайські, корейські та японські назви, але лише латинською та кириличною графікою.

«Навчально-науковий інститут філології та журналістики вже традиційно проводить до Дня української писемності та мови анкетування про стан мови в нашому обласному центрі. Цьогоріч ми вирішили проаналізувати, якими очима обласний центр дивиться на свого мешканця та разом зі студентами провели лінгвоаналіз вивісок, оголошень та реклами з міських вулиць», – сказав доктор філологічних наук Віктор Мойсієнко.

Науковці та студенти після лінгвоаналізу дійшли висновку, що загалом місто Житомир поки що дивиться переважно українськими окулярами, а російська мова, яка ще донедавна домінувала на вуличних вивісках Житомира, поступається іншим іноземним, передовсім англійській.

Нагадаємо, Президент України Петро Порошенко присвоїв почесне звання «Заслужений вчитель» трьом педагогам із Житомирської області. Всі вони — переможці всеукраїнського конкурсу «Учитель року». Примітно, що з чотирьох відзначених — троє вчителі Житомирщини. Про це йдеться в Указі Президента України «Про присвоєння почесного звання «Заслужений вчитель України» переможцям всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», розміщеному на офіційному сайті.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *