У міській раді поговорили з переселенцями з готелю “Житомир”

У Житомирській міській раді планують поспілкуватися із усіма тимчасово переміщеними особами, які проживають у готелі “Житомир”. Перша зустріч пройшла у п’ятницю, 2 вересня.

“Три дні будемо говорити з людьми, а потім — працюватимемо, щоб максимально забезпечити їхні потреби. Хоча я чітко розумію, що це не завжди виходитиме, тому що поселяти всіх будемо в першу чергу у гуртожитках ПТУ”, — розповів заступник міського голови Матвій Хренов.

У яких саме гуртожитках поселять колишніх мешканців готелю “Житомир” — Матвій Хренов не зазначив.

Тим часом, навіть максимальне врахування побажань переселенців може не вирішити ситуації. Адже, як показала практика розрахунків за комунальні послуги — вони змушують бажати кращого. Старенькі, які животіють на одну пенсію, намагаються сплачувати “комуналку” більш-менш стабільно. Молоді ж люди, які працюють, розраховуватися за надані послуги не поспішають.

Одна з родин тільки за 2016 рік заборгувала 22 тис. грн. Чоловік працює на будівельній фірмі у Слов’янську, дружина — виховує двох дітей. Мотивують свої неплатежі занадто дорогою вартістю проживання. За місяць доводиться сплачувати 1700 грн з однієї особи.

Висока вартість комунальних послуг — одна з основних причин, чому переселенців переміщають до гуртожитків, пояснюють у мерії, однак це не є підставою не платити за житло.

Під час співбесіди із переселенцями у міській раді з’ясовували їхні можливості по оплаті за проживання та побажання щодо розташування нового житла.

Нагадаємо, що рішення про переселення вимушено переміщених осіб із готелю “Житомир” виконком Житомирської міської ради прийняв 17 серпня. Проект документу був оприлюднений на сайті мерії 27 липня. У проекті планувалося провести виселення до 15 серпня, однак під час виконкому цю дату перенесли на місяць. В агенції з управління майном переконані, що міська рада втомилася платити “комуналку” за переселенців, які проживають у готелі “Житомир”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *