У «Житомиргаз Збут» розповіли, як населенню повернути помилково сплачені кошти

У ТОВ «Житомиргаз Збут» заявили, що готові повернути кошти тим, хто переплатив за газ або помилково сплатив кошти. Про це повідомила пресслужба підприємства.

Причиною таких фінансових «непорозумінь» стало переведення населення з 1 травня на обслуговування до ТОВ «ГК «Нафтогаз України». У той же час колишнього постачальника про цю ініціативу повідомити забули.

Для того, щоб отримати переплачені або помилково сплачені кошти, зазначають на підприємстві, потрібно звернутися із письмовою заявою.

До заяви потрібно додати:

• копію паспорту (1-6 сторінки),

• ідентифікаційного коду,

• квитанції про помилкову оплату,

• довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).

Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: м. Житомир, майдан Перемоги, 10, 10003. На копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *