-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
Педофіла, який знущався над 3-річною племінницею, посадили на 7 років - 6 hours ago
-
Мастерпас — спосіб оплати покупок в один клік - 7 hours ago
-
За минулу добу на Житомирщині померли двоє хворих на COVID-19 - 16/01/2021
-
«Сила і Честь» ініціювала зниження ціни на газ для всіх споживачів - 15/01/2021
-
Житомирщина: 42 040 підтверджених випадків COVID-19 - 14/01/2021
-
Фракція «Сила і Честь» у Житомирській райраді вимагає скликання позачергової сесії - 13/01/2021
-
Житомирська міськрада просить передати газові мережі у комунальну власність - 11/01/2021
-
У Житомирі відкрили меморіальну дошку Володимиру Башеку, встановлену на фасаді дитячої лікарні - 08/01/2021
-
Житомирян закликають здавати новорічні ялинки на утилізацію - 08/01/2021
-
Юридичний супровід покупки та продажу бізнесу - 05/01/2021
В антимонопольному комітеті кажуть, що жителі області двічі заплатили за електроенергію
У «Житомиробленерго» просять повідомити, куди повертати гроші.
Понад 750 споживачів електроенергії області двічі заплатили за її постачання. Про це йдеться у повідомленні територіального відділення антимонопольного комітету України. Сума переплати складає понад 2,5 млн грн.
«Відділенням встановлено, що з 1 січня АТ «Житомиробленерго» припинило свою діяльність в частині постачання електричної енергії, у зв’язку з чим на особових рахунках окремих споживачів станом на 01.01.2019 обліковувалася переплата. Станом на 24.10.2019 Товариством 755 споживачам не повернено переплату за спожиту електричну енергію, розмір якої складає 2 650 020,13 грн. Таким чином, споживачами проведено подвійну оплату за обсяг електричної енергії, на який здійснено переплату», – йдеться у повідомленні.
У «Житомиробленерго» цю інформацію не спростовують. У повідомленні, розміщеному на офіційному сайті підприємства йдеться, що з 1 січня 2019 року постачанням електроенергії займається ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія». Кошти не повернули, кажуть в обленерго, бо ніхто до них не звертався. Тож просять споживачів, які станом на 1 січня 2019 року мали переплату, повідомити банківські реквізити, за якими вони можуть повернути кошти.
Нагадаємо, що у вересні поточного року «Житомиробленерго» планувало придбати два автомобілі на суму у понад 2 млн грн. У жовтні 2018 року антимонопольний комітет повідомив, що жителі області цілий рік переплачували за прилади, які їм нав’язувало обленерго.