В облдержадміністрації оголосили конкурс на начальника управління охорони здоров’я

Голова облдержадміністрації Ігор Гундич 16 березня підписав розпорядження про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника управління охорони здоров’я. Про це повідомила прес-служба облдержадміністрації.

Документи приймають до 18:15 год. 5 квітня за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 216.

“Вимоги до професійної компетентності – вища освіта (рівень магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільне володіння українською мовою”, – йдеться у повідомленні.

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Конкурс проходитиме 10-11 квітня 2017 року о 10:00 год. за адресою м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1.

Нагадаємо, в облдержадміністрації шукають начальника управління освіти і науки. Чиновниця часів Шелудченко очолить управління екології та природних ресурсів облдержадміністрації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *