«Житомирводоканал» витратить 300 тисяч на «самопіар»

«Житомирводоканал» витратить 300 тисяч на «самопіар»

По радіо, в інтернеті та на відеобордах.

Комунальне підприємство «Житомирводоканал» планує витратити 300 тис. грн на саморекламу. Два тендери вартістю 170 тис. та 130 тис. грн оприлюднили на порталі публічних закупівель «ProZorro».

Обидва тендери оголосили 14 грудня. Першу суму, до 170 тис. грн, комунальне підприємство планує витратити на виготовлення та розміщення в мережі Інтернет та на відеобордах інформаційних сюжетів. Ще до 130 тис. грн комунальники збираються заплатити за виготовлення і розміщення аудіороликів. Із підрядниками у обох випадках визначатимуться до 29 грудня.

Нагадаємо, що «Житомирводоканал» придбав у «Епіцентрі» кабачкову ікру майже на 2 тис. грн. Раніше на підприємстві «помилково» хотіли придбали цемент.

1 Comment on this Post

  1. Анатолій

    Схоже всі проблеми вже закриті, більше немє на що витрачатися. Житомиряни танцюйте.

    Відповіcти

Leave a Comment