Житомиряни скаржаться, що відповіді влади на електронні петиції – нашвидкуруч написані відписки

Житомирянин пропонує закрити сайт електронних петицій або проводити громадські слухання по кожному питанню, яке набрало необхідну кількість голосів для розгляду. Обгрунтовує це тим, що система не дає змоги налагодити діалог між владою та жителями міста.  Відповідну петицію опублікували 22 березня.

«Может хоть таким образом получится обратить внимание на данный ресурс. На данный момент 191 петиция с ответом, да вот только беда в том что в АБСОЛЮТНЕЙШЕМ большинстве петиции никто даже не рассматривает в реальности, по-быстрому пишется отговорка или отписка мол мы тут не при чем, мы не можем, это не по закону, нету денег ну и еще с десяток подобных отговорок (хотя в реальности это не так). В пользователей нету возможности “ответить на ответ”. Это односторонняя связь как “с богом”. В том формате в котором этот ресурс существует в данный момент его эффективность для граждан приближается к нулю, а вот для власти он делает вид, что “власть нас слышит” и даже пытается что-то сделать. Но в реальности все заканчивается по-быстрому стряпаной отписке за 5 минут. Может если власти было бы это интересно то стоило бы проводить например гражданские слушания по каждой набравшей голоса петиции?», – написав автор звернення Дмитро Богатирчук.

Петиція має набрати не менше 250 підписів впродовж трьох місяців для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради.

За період роботи сервісу “Електронні петиції” 157 колективних звернень житомирян до міської ради набрали необхідну кількість голосів. Проте скільки з них реалізували і чи реалізували взагалі – невідомо. У міській раді такий облік не ведуть. Про це у відповіді на інформаційний запит «Вголос.zt» повідомила начальниця управління по зв’язках з громадськістю Ольга Ахмедова.

Нагадаємо, житомиряни вимагають, щоб міськрада зізналася, скільки петицій реально виконали.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *