Депутати Житомирської міськради не знають, що робити з табором «Супутник»

Найближчим часом у мерії мають подумати, якою має бути подальша доля табору «Супутник». Про це говорили 1 березня під час засідання постійної депутатської комісії з питань бюджету.

Комунальне підприємство «Парк» Житомирської міської ради звернулося до Житомирської міської ради з проханням виділити кошти на ремонт та утримання табору «Супутник». Загалом близько 1,5 млн грн. Саме підприємство, на балансі якого перебуває табір, стверджує в. о. директора КП «Парк» Ольга Кузьмінська, ці витрати покрити не може, адже не має коштів. Тим часом колишній директор комунального підприємства, депутат Володимир Шуст, каже, що до сьогодні, протягом шести років, табір утримувався виключно за гроші балансоутримувача.

«Шість років, протягом яких табір перебував на балансі КП «Реклама» і КП «Парк», з бюджету не виділяли жодної копійки. Все робилося за рахунок комунальних підприємств. Я взагалі не бачу, що входить в утримання табору», – сказав Володимир Шуст.

Як пояснила начальник управління сім’ї, молоді та спорту міської ради Ірина Ковальчук, кошти, які мерія виділятиме на утримання табору та підготовку його до оздоровчого сезону, підуть на зарплату за рік з нарахуваннями та енергоносії.

Утім Володимир Шуст запевняє, що всі ці витрати завжди покривали комунальні підприємства. А також оплату роботи вожатих, кухарів тощо у оздоровчий сезон.

«Крім того, з міського бюджету щороку виділяються кошти на оздоровлення. Додатково ми ніколи не виділяли і не маємо права виділяти кошти на зарплату», – переконаний екс-директор КП «Парк».

Ситуації, що виникла, здивувався і голова бюджетної комісії Юрій Мойсеєв.

«Якийсь у нас такий цікавий бізнес-план виходить. Ми ліквідували КП «Реклама» заради оптимізації, яке утримувало табір. Функції переклали на департамент містобудування і земельних відносин. А тепер виділяємо кошти на утримання табору», – сказав голова комісії.

За словами профільного заступника міського голови Матвія Хренова, ситуацію з фінансуванням табору можна вирішити дуже просто.

«На сьогодні при найменшій вартості путівки у 6 тисяч гривень по області, ми продаємо їх по майже 4 тисячі. Треба провести калькуляцію і за рахунок підвищення вартості путівки перекрити витрати на утримання табору», – запропонував заступник міського голови.

Замість 540 тис. грн депутати погодили виділення 300 тис. грн на підготовку табору до сезону і зобов’язали керівника прозвітувати за витрачені кошти. Окремо бюджетна комісія доручила заступнику міського голови розглянути і запропонувати можливість реорганізації табору «Супутник».

Нагадаємо, що у 2016 році міська рада придбала 900 путівок у табір «Супутник». У 2015 році в області оздоровилися лише 23% дітей.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *