Організатор фестивалю «Крила» каже, що на захід витратили тонну бензину

Організатор фестивалю «Крила», на який з бюджету міста виділили 153 тис. 100 грн, Максим Козловець стверджує, що для проведення фестивалю придбали тонну бензину. Про це він розповів під час позачергового засідання виконкому Житомирської міської ради 19 грудня під час заслуховування його фінансового звіту. Влітку 2018 року фестиваль став одним із переможців конкурсу на бюджетне фінансування міською радою проектів громадських організацій.

«Для участі у заході ми запросили байкерський клуб «Сталевий дракон». Заправляли їх теж ми. На пальне витратили 32 тисячі гривень», – сказав Козловець.

За його словами, на підтвердження придбання пального жодних документів немає. Але він може продемонструвати переписку з байкерами в мережі Інтернет.

На думку члена виконкому, волонтера Олександра Таргонського, на 32 тис. грн можна придбати тонну бензину.

«Я постійно їжджу на фронт допомагати бійцям. І я знаю, що тонни бензину вистачить, щоб проїхати не одну тисячу кілометрів. Ви хочете сказати, що мотоциклісти по Житомиру наїздили більше тисячі?», – поцікавився Таргонський.

На поставлене питання організатор «Крил» відповіді дати не зміг.

Начальник управління культури міської ради, яке було ініціатором виділення коштів на мистецькі проекти громадських організацій, Ніна Рябенко до фестивалю теж має чимало питань.

«Не всі видатки, які декларує громадська організація, підтверджуються документами. Однак ми ще не проводили аудит. Його плануємо зробити в кінці року», – сказала Рябенко.

Виконавчий комітет Житомирської міської ради своїм рішенням створив комісію, яка має детально вивчити витрати на фестиваль. Доповісти про результати мають вже на першому засіданні виконкому у січні 2019 року. В разі виявлення фінансових зловживань документи передадуть правоохоронцям.

Нагадаємо, що житомиряни просять міську раду з’ясувати, куди поділися гроші на реконструкцію літака у парку. У березні 2018 року виконком Житомирської міськради визначився, які організації отримають кошти з бюджету на проведення заходів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *