-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
У Малині попередили населення про використання дельтапланів сільгоспвиробниками - 7 hours ago
-
Убивцю 20-річної житомирянки засудили до 11 років тюрми - 8 hours ago
-
Радомишльська міська рада витратить більше 29 тисяч на систему оповіщення - 1 day ago
-
Лікаря, який вимагав з учасника АТО гроші за інвалідність, судитимуть - 1 day ago
-
У Житомирі з 1 липня не підвищуватимуть вартість проїзду у комунальному транспорті - 28/06/2022
-
Існує велика загроза нападу на Україну з території Білорусі, ‒ генерал ЗСУ - 28/06/2022
-
У Житомирі СБУ затримала «благодійника», який продавав гуманітарну допомогу - 28/06/2022
-
В районі білоруського Гомеля помітили рух зенітно-ракетних комплексів - 28/06/2022
-
У бік кордону з білоруссю рухаються пошарпані танки та артилерійські установки - 27/06/2022
-
Житомирянам радять запастися водою: водоканал промиватиме труби - 27/06/2022
Посадовців Житомирської міськради та комунальників зобов’яжуть реагувати на скарги щодо закупівель
Рішенням виконкому.
Керівників підрозділів Житомирської міської ради та комунальних підприємств зобов’яжуть оперативно реагувати на порушення щодо закупівель. Відповідний проєкт рішення виконкому оприлюднили на сайті мерії.
Згідно із ним, під дію цього документу підпадають всі підрозділи та комунальні підприємства Житомирської міської ради, які здійснюють закупівлі та замовляють товари або послуги.
За проєктом всі зазначені суб’єкти мають протягом 10 днів від прийняття рішення виконкомом визначити відповідальних осіб, які оперативно реагуватимуть на скарги потенційних підрядників.
Окрім цього, проєктом рішення передбачені щомісячні звіти про реагування на скарги учасників торгів тощо.
Нагадаємо, що Житомирська міськрада зобов’язала комунальні медичні заклади застрахувати своїх працівників. Сухомлин преміював усіх керівників комунальних підприємств, окрім директора водоканалу.