Причини популярності кросівок PUMA

Сучасні та стильні кросівки німецького спортивного бренду PUMA підходять як для спортсменів, так і для будь-яких любителів активного способу життя.

Моделі PUMA пропонуються у величезному асортименті, тому не може бути жодних проблем з вибором.

За що споживачі цінують кросівки PUMA

Чоловічі кросівки PUMA відрізняються наступними якостями:

  • Комфортна устілка і високотехнологічна колодка.
  • Застосування якісної сировини (зазвичай це шкіра і замша).
  • Водовідштовхувальні особливості.
  • Цікавий дизайн.
  • Значний вибір пропозицій.
  • Високий рівень комфорту та довговічність.

Виробник пропонує безліч оригінальних виробів, які вражають своєю багатофункціональністю і бездоганними естетичними показниками. Окремої розмови заслуговують PUMA Turin. Це легкі, м’які і максимально комфортні моделі з класичним оформленням для футболістів. Елегантні Cat SF зі шкіри червоного, білого і чорного тонів рекомендує також корпорація Ferrari. Це спеціальні кросівки для гоночного спорту. Якщо говорити про вироби для бігу, то вони мають обтічну форму, мінімальну вагу і щільну посадку на нозі без будь-якого дискомфорту. Залишається  вибрати оптимальну модель для певного виду спорту або активних прогулянок.

Найбільш затребувані моделі PUMA

  1. Blaze — модна модель, створена в звичному біговому дизайні. Це чудове рішення для щоденного застосування. Масивна підошва зі вставками амортизаційного типу є гарантією захисту стопи при пересуванні. Матеріал пропускає повітря і не дає нозі перегріватися при спеці.
  2. PUMA Basket — баскетбольне взуття, яке добре підходить для гри, а також для повсякденного життя. Плоска підошва не ковзатиме на рівній поверхні, що є захистом стопи від пошкоджень і ударів.
  3. Моделі з технікою Strap. Замість шнурків передбачено липучки. Завдяки цьому взуття надягається без проблем, а застібки не тиснуть на ногу і непогано фіксують стопу.

PUMA приєдналася до пулу брендів, які випускають взуття з переробленого пластику

Компанія PUMA представила колекцію одягу та взуття, створену з пряжі First Mile, що була вироблена з перероблених пластикових пляшок.

За словами речників PUMA, взуття нової лінійки на 83-100% створено з пряжі, отриманої за допомоги переробки пластику. У 2020 році бренд переробив біля 40 тонн пластику, зібраного в океані та на звалищах, для випуску продукції лінійки First Line.

До колекції увійшли чоловічі кросівки Lqdcell Hydra ($100) та бігові кросівки Lqdcell Optic ($100) і Erupt ($90). Жіноча колекція представлена кросівками Lqdcell Optic ($100) та біговими кросівками Lqdcell Shatter Trail ($100).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *