-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
У Коростені племінник до смерті побив дядька за те, що багато п’є - 15 hours ago
-
Оліївська сільрада розірвала договори із фірмою, пов’язаною із депутатом облради - 16 hours ago
-
«Укрпошта» почала міняти лампи розжарювання на LED у містах і селищах - 2 days ago
-
Контрабандист хотів вивезти за кордон 10 залізничних вагонів деревини - 2 days ago
-
У Житомирській ОВА попередили про ймовірні аварійні відключення електроенергії - 2 days ago
-
Житомирська міськрада введе новий автобус, а житомиряни хочуть повернути трамвай - 06/02/2023
-
«Житомиртранспорт» витратить 49 тисяч на ремонт інформаційних табло про прибуття транспорту - 06/02/2023
-
Житомирській міськраді передадуть у власність екскаватор та легковий автомобіль - 03/02/2023
-
На пожежі у кімнаті житомирського гуртожитку вогнеборці врятували жінку з дитиною - 03/02/2023
-
Прокуратура ініціювала передачу ЗСУ 4 позашляховики, які намагалися продати псевдоволонтери - 03/02/2023
Школа «мотивації» для підлітків розпочала роботу у Житомирі
53 підлітка зареєструвались для участі
У Житомирі відбулося відкриття циклу занять з неформальної освіти. Про це повідомили у прес-службі Житомирської міської ради.
Для участі в «Independent Teenager’s Area» зареєструвалися 53 підлітка. Слухачами школи стали творча молодь, підлітки з малозабезпечених та багатодітних родин, діти-переселенці.
«Я – мама трьох дітей. У свій час я зіткнулась з тим, що моя дитина не захотіла йти до школи. Як педагог, я сформувала концепцію школи «Independent Teenager’s Area». Це концепція американця Стівена Кові, який написав, що, в першу чергу, необхідно мотивувати підлітків. Проект покликаний допомогти підліткам знайти мотивацію для розвитку, профорієнтації, а найголовніше – сформувати професійні навички», – зазначила ідейний натхненник школи Ірина Яцик.
Лектори з 5 жовтня по 22 грудня ознайомлять школярів із основними концепціями лідерства, тайм- та івент-менеджменту, стресостійкості, конфліктології та іншими актуальними для сучасного підлітка системами самовдосконалення; допоможуть розширити обсяг знань з фінансової грамотності та клієнтоорієнтованості, допоможуть створити власну стратегію життя.