-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
На майдані Соборному планують встановити один із найбільших прапорів України - 26/02/2021
-
«Управління автомобільних шляхів» придбає канцелярію майже на 50 тисяч - 26/02/2021
-
СБУ викрила “Житомиртеплокомуненерго» на розтраті мільйонів бюджетних коштів - 26/02/2021
-
Протягом доби від коронавірусу на Житомирщині померло двоє осіб - 26/02/2021
-
У житомирських лісах запровадять трирівневий відеонагляд - 26/02/2021
-
У Коростишівському районі депутат райради незаконно видобув граніту на 26,6 млн грн - 26/02/2021
-
Через порив мережі без тепла лишилися жителі чотирьох житомирських будинків - 25/02/2021
-
У Житомирі через несанкціонований доступ до банківської системи викрали понад 14 млн грн - 25/02/2021
-
Обласна рада дозволить комунальному готелю взяти кредит у 300 тисяч - 25/02/2021
-
За минулу добу в області 5 людей померли від коронавірусної інфекції - 25/02/2021
У Житомирі запустили телеграм-бот, який інформуватиме про «комунальні аварії»
Відключення води та світла.
У Житомирській міській раді запустили телеграм- та вайбер-бот, які повідомлятимуть всім користувачам про аварійні відключення води, світла та перекриття руху. Про це повідомили у пресслужбі мерії.
Зокрема, очікується, що в такий спосіб містяни зможуть одержати оперативну інформацію про будь-які надзвичайні події в місті. Під тотожним повідомленню пресслужби постом міського голови Сергія Сухомлина на його сторінці житомиряни почали ділитися враженнями.
Так, житель Житомира Олександр Вербило запропонував спочатку вирішити з несанкціонованим списанням грошей з банківської картки при розрахунку за проїзд.
За його словами, кошти зняло за проїзд двічі за одну поїздку. В цілому, пише Вербило, сума знятих з картки у такий спосіб грошей перевалила за 100 грн.
Підписатися на бот можна за посиланнями Telegram та Viber.
Нагадаємо, що «Житомирводоканал» запустив сервіс повідомлення про відключення води у смс. У житомирській мерії анонсували повернення коштів пасажирам, з яких помилково двічі стягнули оплату за проїзд.