-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
Прокуратура розпочала кримінальне провадження за обстрілом рашистами Звягеля 9 червня - 1 day ago
-
Колишній ув’язнений передавав своїм «колегам» у тюрму наркотики у яблуках і картоплі - 2 days ago
-
Через нічні обстріли окупантами у Звягелі загинула людина - 2 days ago
-
Жінка позичила гроші шахрайці, яка попросила допомоги зі сторінки її подруги - 08/06/2023
-
У Житомирському районі через дитячі ігри з вогнем зайнявся сарай - 08/06/2023
-
У Бердичеві «Укртелеком» через суд зобов’язали впорядкувати сховище - 08/06/2023
-
Кабмін створив офіційний канал із оперативною інформацією про ситуацію на Херсонщині - 08/06/2023
-
Житомирські комунальники передадуть своїм херсонським колегам генератор та насос - 07/06/2023
-
У Житомирській ОВА розповіли, що потрібно потерпілим від теракту на Каховській ГЕС - 07/06/2023
-
У Житомирській ОВА розповіли, куди звертатися, якщо є проблеми з укриттям - 05/06/2023
У житомирській мерії анонсували повернення коштів пасажирам, які списали помилково
Просять перевіряти банківські рахунки.
Управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради анонсувало повернення коштів пасажирам громадського транспорту, чиї кошти було знято помилково. Відповідне повідомлення оприлюднили на сайті мерії.
«Починаючи з 24 березня 2020 року, відбувається успішне повернення коштів, які підпадають під категорію сумнівні транзакції та були помилково зняті з банківських карток в період з 13.03.20 по 14.03.20 р. за проїзд в громадському транспорті», — йдеться у повідомленні.
У КП «Житомиртранспорт» міської ради, яка обслуговує автоматизовану систему оплати проїзду, через яку і проводиться списання коштів, кажуть, що операції повернуться до того стану, в якому вони були до проведення сумнівної транзакції. Тому, на жаль, СМС або вайбер-повідомлення користувач не отримає. Але в умовах діючого карантину є рішення, яке буде дуже зручним — це робота з банківськими додатками, де можливо зробити виписку.
«У зв’язку з тим, що СМС або вайбер-повідомлення про повернення коштів користувач не отримає, то кожному, хто впевнений в наявності помилкових/сумнівних списань необхідно ретельно перевірити свій баланс за допомогою банківських виписок», — додатково повідомляють у КП «Житомиртранспорт».
Нагадаємо, що нового керівника КП «Житомиртранспорт» призначили 24 лютого 2020 року. Попереднього керівника підприємства звільнили у січні 2020 року.