-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
Прокуратура розпочала кримінальне провадження за обстрілом рашистами Звягеля 9 червня - 2 days ago
-
Колишній ув’язнений передавав своїм «колегам» у тюрму наркотики у яблуках і картоплі - 2 days ago
-
Через нічні обстріли окупантами у Звягелі загинула людина - 2 days ago
-
Жінка позичила гроші шахрайці, яка попросила допомоги зі сторінки її подруги - 08/06/2023
-
У Житомирському районі через дитячі ігри з вогнем зайнявся сарай - 08/06/2023
-
У Бердичеві «Укртелеком» через суд зобов’язали впорядкувати сховище - 08/06/2023
-
Кабмін створив офіційний канал із оперативною інформацією про ситуацію на Херсонщині - 08/06/2023
-
Житомирські комунальники передадуть своїм херсонським колегам генератор та насос - 07/06/2023
-
У Житомирській ОВА розповіли, що потрібно потерпілим від теракту на Каховській ГЕС - 07/06/2023
-
У Житомирській ОВА розповіли, куди звертатися, якщо є проблеми з укриттям - 05/06/2023
У Житомирській міськраді хочуть проводити експертизу їжі школярів
Відбиратимуть зразки з їдалень.
Житомирська міська рада планує відбирати зразки їжі зі шкільних їдалень міста для експертизи. Відповідний проект рішення сесії оприлюднили на сайті міської ради.
«У разі потреби відповідно до наказу керівників виконавчих органів міської ради відбір зразків продуктів харчування та продовольчої сировини для експертних досліджень здійснювати згідно з Порядком відбору зразків продуктів харчування та продовольчої сировини для експертних досліджень», – йдеться у документі.
Проектом рішення також передбачено, що дослідження продуктів мають проводити коштом постачальника.
Окрім того, згаданим документом дозволять освітнім закладам Житомира без тендеру закуповувати продукти та сировину вартістю до 200 тис. грн.
Нагадаємо, що на початку січня у Житомирській міській раді розповіли, як харчуватимуться діти початкових класів. У вересні 2018 року на харчування житомирських школярів виділили з бюджету майже 22 млн грн.