Яким видався перший рік роботи для сервісних центрів після реформування колишніх МРЕВів (ФОТО)

Регіональному сервісному центру МВС в Житомирській області 7 листопада виповнився рік з дня створення центру після реформування колишніх МРЕВів. Головна мета переходу на новий формат роботи – знищення корупційних схем і спрощення системи обслуговування клієнтів.

«Головним досягненням за рік є те, що значно спростився сервіс надання адміністративних послуг для відвідувачів. Це дало змогу мінімізувати корупційні ризики та посередництво, а клієнт отримує послуги з видачі та обміну посвідчень водіїв, реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, видачі та зберіганні номерних знаків за простим і зрозумілим алгоритмом», – розповів виконувач обов’язків директора регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області Євгеній Прохоренко.

Нововведенням сервісних центрів стало оформлення дозволів на перевезення небезпечних вантажів, видача свідоцтв водіїв, свідоцтв про підготовку уповноважених з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Новим у роботі є спрощення процедури замовлення та видачі індивідуальних номерів. Тепер номерну табличку можна отримати в будь-якому територіальному сервісному центрі, а не тільки в Головному, в Києві, як було раніше.

Про те, що сервіс у територіальних центрах став простіший підтверджують і самі клієнти.

«Ми приїхали сюди близько десятої години ранку і за дві години отримали табличку з номером до автомобіля. Цю процедуру я здійснював вперше, тож багато чого не знав, але працівники сервісного центру все мені підказували і дуже шанобливо до мене віднеслися. Я вдячний їм», – розповів клієнт територіального сервісного центру № 1841 міста Житомира Іван.

Щоб удосконалити систему запобігання розвитку корупції для роботи у сервісні центри Житомирської області на конкурсній основі обрали та підготували 50% нових кадрів.

«У вересні я прийшла в цю сферу працювати вперше. Зараз займаюся реєстрацією і перереєстрацією транспортних засобів, здійснюю їх перевірку за базами. Почала освоювати свою роботу вже з перших днів. Дуже задоволена. У нас дружній колектив та взаємна співпраця», – розповіла провідний спеціаліст ТСЦ 1841 Людмила Осика.

Протягом цього року регіональний сервісний центр МВС у Житомирській області здійснив близько 36 тисяч реєстраційно-екзаменаційних операцій і видав понад 20 тисяч посвідчень водія.  Невдовзі відбудуться зміни у площині екзаменаційної системи для отримання посвідчення водія: чітке розмежування теоретичних питань залежно від категорії, встановлення системи відео фіксації в навчальних машинах під час практичної перевірки знань.

З метою спрощення процедури одержання громадянами адміністративних послуг найближчим часом планується запровадити електронну чергу, як це зроблено вже у декількох інших областях України. Ці електронні черги будуть зрозумілими, прозорими, відвідувач зможете чітко знати, коли буде отримувати послугу. Це дасть можливість для якіснішого обслуговування та зекономить час.

Нагадаємо, щоб змінити колір автомобіля, житомиряни повинні перереєструвати транспортний засіб. Щоб не потрапити на гачок автошахраїв, звертайтеся до сервісних центрів. Начальників територіальних сервісних центрів МВС обирають на відкритому конкурсі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *