Збільшення тролейбусів № 5-А до 8 одиниць є економічно ефективнішим для ТТУ

Прохання житомирян стосовно оголошення та проведення конкурсу на міський автобусний маршрут загального користування № 3 «Богунія – Корбутівка» розглянуть на профільній депутатській комісії. Про це повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук у відповідь на електронну петицію.

«Міський автобусний маршрут загального користування № 3 «Богунія – Корбутівка» на 90 % дублював тролейбусний маршрут № 5-А «Богунія – Гідропарк». Враховуючи пріоритетність екологічно чистого електротранспорту в місті Житомирі та з метою якісного забезпечення перевезення пасажирів районів Богунія, Центр та Гідропарк, КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» міської ради збільшено випуск тролейбусів по маршрут № 5-А «Богунія – Гідропарк» до восьми одиниць, що забезпечує інтервал руху до 12 хвилин у «години пік». Після скасування міського автобусного маршруту № 3 «Богунія – Корбутівка», тролейбусний маршрут № 5-А «Богунія – Гідропарк» став економічно ефективнішим для комунального підприємства», – зазначено у відповіді.

Дмитро Ткачук також наголосив, що при збільшенні кількості транспортних засобів на міських автобусних маршрутах негативно відбивається на вартості проїзду, а саме призводить до зменшення пасажиропотоку і, як наслідок, зростання вартості проїзду.

«Враховуючи перенасиченість центральних вулиць міським та приміським автотранспортом, головним завданням на сьогодні є не впровадження нових маршрутів та додаткових графіків руху, а навпаки їх скорочення для надання пріоритетності роботи міському електротранспорту та зменшення дублювання схем його руху по центральним вулицям міста», – наголосив заступник міського голови.

Електронну петицію щодо повернення міського автобусного маршруту № 3 «Богунія – Корбутівка» та проведення конкурсу з визначення перевізника на цьому маршруті було опубліковано на сайті міської ради 3 листопада. Уже через сім днів електронна петиція набрала необхідну кількість голосів.

Нагадаємо, ТТУ закупило дроти для тролейбусної лінії по Малікова у фірми з капіталом у 1 тисячу. Ситуація з громадським транспортом на три з плюсом із п’яти, – заступник мера.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *