Житомирську ОДА визнали найбільшим замовником «прихованої» політичної реклами

Житомирську ОДА визнали найбільшим замовником «прихованої» політичної реклами

На всеукраїнському рівні.

Житомирську облдержадміністрацію на всеукраїнському рівні визнали найбільшим замовником «прихованої» політичної реклами. Про це свідчать результати моніторингу експертів Інституту масової інформації, який тривав з 24 по 30 липня. Про це повідомили на офіційному сайті інституту. Експерти моніторили та вивчали новини у десяти всеукраїнських інтернет-виданнях.

«Протягом періоду моніторингу беззаперечним лідером з замовлення джинси в онлайн-ЗМІ стала Житомирська ОДА. Третина всіх матеріалів з ознаками політичного замовлення стосувалась Житомирщини. На другому місці, як і минулого моніторингового періоду, виявилась Тернопільська ОДА і її очільник Степан Барна, на третьому — Українська православна церква Московського патріархату», – йдеться у повідомленні.

Довідково: джинса – сленгове слово, яке використовується переважно в медійній спільноті. Синонім терміна «прихована реклама». Означає зумисну приховану рекламу, подану у вигляді новин, авторських текстів, аналітики й телевізійних програм тощо.

Джинса вважається грубим порушенням журналістських стандартів, зокрема основних принципів журналістської діяльності — принципу збалансованості та неупередженості подачі інформації. Одна з версій походження терміна, за версією журналістів інтернет-видання «Телекритика», — це джинси, в кишеню яких кладеться гонорар за підготовку та/або розміщення замовних матеріалів. В Україні моніторингом джинси та неналежного маркування займається Інститут масової інформації.

 

Нагадаємо, що у половині районів, в які їздив голова облдержадміністрації, у жовтня пройдуть вибори. Найбільше своєю увагою посадовці облдержадміністрації «балували» Новоград-Волинський та Хорошівський (колишній Володарсько-Волинський) райони. Там вони побували аж тричі.

Leave a Comment