Житомиряни просять притягнути до відповідальності за “халатне” виконання обов’язків керівництво водоканалу

Житомиряни скаржаться на роботу комунального підприємства «Житомирводоканал» та просять притягнути до відповідальності за халатне виконання обов’язків керівництво. Відповідну електронну петицію оприлюднили 3 вересня.

«Прошу розібратися з якістю надання послуги  водопостачання Житомирводоканалом та притягнути до відповідальності за халатне виконання своїх обов’язків . Увесь літній період немає тиску у віддалених від центру районах нашого міста. Після відключення водопостачання по всьому місту в червні та ряду петицій було покращення, але ненадовго – на 2 тижні. Зараз це взагалі жах! 1 вересня з 18:00 була цівочка води, на звернення до аварійної служби відповідь була: “Так перше вересня – всі готуються”. І дивним чином, рівно о 00.00 тиск в трубах повернувся і напір води став чудовим!!! Це не покращення, це знущання над людьми! Ці всі маніпуляції з тиском в трубах,  відключеннями водопостачання та неналежний спосіб очистки несуть дуже серйозні наслідки, а саме зростання випадків кишкової інфекції, особливо серед дітей», – написала авторка звернення Марія Лазарєва.

Петиція має набрати не менше 300 підписів впродовж 30 днів для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради.

Нагадаємо, у міській рад розповіли, що КП “Житомирводоканал” розпочав роботи з реконструкції одного із найбільш важливих магістральних трубопроводів міста. У зв’язку із проведенням робіт знизився тиск подачі води у окремі райони. До підприємства надійшло трохи більше 20 скарг. Але з вересня підприємством для нормалізації тиску подачі води, було збільшено тиск на головній насосній станції на 0,5 атмосфери.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *