-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
Фототрансляція матчу «Полісся»-«ЛНЗ» - 22 hours ago
-
Попри війну, з початку року в області народилося майже 3 тисячі дітей - 2 days ago
-
«Замінування» Житомирської міськради, театру та суду виявилися хибними, – поліція - 2 days ago
-
Повідомили про замінування районного суду та облмуздрамтеатру - 2 days ago
-
Співробітників житомирської мерії евакуювали через ймовірне замінування будівлі - 2 days ago
-
У Житомирі СБУ викрила «чорних рієлторів», які відбирали майно у громадян - 2 days ago
-
У «Житомирводоканалі» розповіли, коли хлоруватимуть воду - 25/05/2023
-
Поїхав у Житомир і не повернувся: поліція шукає жителя Кодні - 25/05/2023
-
Житомирянина, який зарізав дружину біля паспортного столу, посадять на 14 років - 25/05/2023
-
Житомирське ТТУ придбає зупинки громадського транспорту на 1,5 мільйона - 24/05/2023
Житомиряни скаржаться на неправомірні дії контролерів у комунальному транспорті
У міськраді радять дзвонити у «Житомиртранспорт».
Житомиряни, які користуються комунальним транспортом, скаржаться на неправомірні дії контролерів у тролейбусах. Останні штрафують пасажирів ще до того, як ті встигли сплатити за проїзд. Про це у соцмережі Facebook написала жителька міста Тетяна Бялковська.
«Громадським транспортом нашого міста користуюсь дуже мало, в основному ходжу пішки (не зважаючи на інвалідність з дитинства), проте вже майже о 20-й годині повертаючись від лікаря, вирішила доїхати додому тролейбусом!!! Зайшла на передні двері, так мені було зручніше. Переді мною стояла купка студентів і до терміналу для оплати одразу ринутись аби розрахуватися банківською картою було досить непросто для мене із вродженим ДЦП та й ще тримаючи в руках два пакети середнього розміру.
Контролер, яка, вочевидь, зайшла разом зі мною, адже тролейбус тільки рушив, попросила пред’явити квиток, а я, звісно, продовжуючи копатися в сумочці ще не встигла дійти до валідатора прикріплиного на поручнях середнього майданчика. І відповідно намагалась їй пояснити, що щойно зайшла і хочу здійснити оплату банківською картою, бо для оплати готівкою у водія не маю на данний момент готівкових коштів. На що пані контролерка почала вимагати у мене ШТРАФ за безквитковий проїзд, затуливши собою прохід до валідатора на середньому майданчику тролейбуса…», ‒ написала Тетяна у соцмережі.
Попри намагання врегулювати ситуацію, штраф із Тетяни таки стягнули. За її словами, контролер разом із водієм не давали їй ані можливості сплатити за проїзд через валідатор, ані вийти з салону.
За коментарем журналісти «Вголос.Zt» звернулися до заступника міського голови Олександра Шевчука. Посадовець ніяким чином не відреагував на дану ситуацію. Єдине, що зміг порадити, це звернутися на гарячу лінію КП «Житомиртранспорт». Адже саме це підприємство наразі здійснює контроль за оплатою проїзду пасажирами.
Користувачі соцмереж у коментарях зазначають, що такі ситуації у комунальному транспорті є типовими.