-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
У мерії Житомира розповіли, коли пільговики отримають виплати - 44 mins ago
-
Бердичівська міськрада придбає канцелярію майже на 98 тисяч - 20 hours ago
-
Житомирська ОВА вирішила обмежити роботу супермаркетів під час повітряних тривог - 23 hours ago
-
Через аварійно-ремонтні роботи у центрі Житомира не буде води - 1 day ago
-
У Новоград-Волинському районі витратять майже 4 мільйони на ремонт доріг - 2 days ago
-
Керівник поліції Житомира отримав відзнаку «За заслуги перед містом» ІІІ ступеня - 05/07/2022
-
У житомирському «Епіцентрі» рятувальники провели «навчальну» евакуацію персоналу і відвідувачів - 05/07/2022
-
Житомирські комунальники оголосили тендер на прибирання тротуарів на понад 150 тисяч - 04/07/2022
-
Колектив Житомирського облмуздрамтеатру записав звернення до колег, які захищають Україну - 04/07/2022
-
Пропаганда росії бреше про розкол у НАТО щодо війни в Україні - 04/07/2022
Зміни у схемах руху транспорту до Крошні – для збагачення власника маршруту №110, – житомиряни
Збирають підписи проти змін до схеми руху електротранспорту.
Жителі мікрорайону Крошня, що у Житомирі, обурені змінами до схеми руху електротранспорту, відповідно до яких з 27 лютого скоротили маршрут тролейбусу №4 Крошня-Космонавтів та скасували тролейбус № 12 Крошня-Центр. Відповідну електронну петицію оприлюднили 27 лютого. Триває збір підписів.
“З 27 лютого 2020 року маршрут тролейбусу №4 Крошня-Космонавтів буде скорочений до майдану Привокзального, що не дозволить дістатись прямим сполученням в інший район через все місто. Більш того, маршрут № 12 Крошня-Центр буде взагалі скасовано , що перетворює район Крошню у ізольовану від міста резервацію. Як місцевим мешканцям з таким великим пасажирообігом у межах району та по місту, в цілому, дістатись на роботу зранку, якщо кількість зведенних багатоповерхівок зростає, а транспорту – скорочується?! Як тепер бути школярам,студентам та бідним пенсіонерам,у разі необхідності дістатися в центр?Йти туди пішки?! Бідним дідусям і бабусям, що рахують копійки, йти пішки 4 кілометри,попри хворобу і втому? Вони й так мали єдину жалюгідну подачку від влади у вигляді цього безкоштовного проїзду – а тепер і цього не буде! Яким чином економіка Житомира зазнає покращення, якщо кількості транспорту поменшає, а весь тиск пасажирів припаде на 110 автобусний маршрут? Адже до того були зняті 53 та 53-а маршрут, зокрема. Невже це призведе до економічного росту лише господаря 110 маршруту? А влада подумала про людей? Крошня – це не гетто, це не резервація, там також живуть люди!!! Я проти того, щоб район Крошня відокремлювали від міста та вилучали з ходу маршрути”, – написала авторка звернення Єлизавета Чуніхіна.
До кінця збору підписів залишилось
Нагадаємо, автобуси №53 і 53-а забрали, бо вони заважали заробляти приватним перевізникам, – житомиряни. У Житомирській міськраді вирішили скасувати тролейбус №12. Маршрути №10 та №110 об’єднають в один та «заберуть» кілька зелених автобусів з Крошні.