Функції таск-менеджера та критерії вибору програми

Програма, що зветься таск-менеджер, використовується для спрощення робочого процесу управління проектами компанії. Це програмне забезпечення допомагає визначити ефективність роботи команди, поставити завдання співробітникам та контролювати їх виконання.

Функції таск-менеджера

За допомогою таск-менеджера можна виконувати різні функції, які допомагають краще організувати роботу. Програма постановки завдань та контролю їх виконання забезпечує систематизацію всіх робочих процесів. Вона дозволяє:

  • розбити проект на завдання;
  • координувати виконання операцій;
  • позначати проходження кожного етапу завдання;
  • відстежувати результати;
  • збирати та зберігати інформацію про проект;
  • забезпечити зв’язок співробітника з клієнтом;
  • об’єднати канали зв’язку.

Критерії вибору таск-менеджера

Щоб програма виконувала всі покладені на неї завдання, потрібно обрати таск-менеджер, який відповідатиме вимогам вашого бізнесу. Він має бути зручним та зрозумілим для користувачів з різним рівнем володіння персональним комп’ютером. Важливо, щоб таск-менеджер вів облік часу, витраченого на виконання поставлених завдань. Такий функціонал дозволить об’єктивно оцінити ефективність роботи персоналу та побачити його реальну завантаженість. Він є надзвичайно важливими для підприємств з погодинною оплатою праці. За допомогою цього функціоналу забезпечується автоматизація розрахунку заробітної плати.

При виборі таск-менеджера слід звернути увагу на наявність техпідтримки та її швидкість реагування на запити. Додатковою перевагою буде можливість формувати детальні звіти, на підставі яких можна проаналізувати ключові показники роботи працівників та спрогнозувати навантаження на них.

Останнім часом актуальним став ще один критерій — наявність мобільної версії. Вона дозволяє не прив’язувати персонал до комп’ютерів. Мобільна версія таск-менеджера дає можливість встановлювати та змінювати завдання, додавати файли та обговорювати проекти безпосередньо у смартфоні.

Програма таск-менеджер — це незамінний сервіс для організації роботи віддалених співробітників та помічник у будь-якому бізнесі. З його допомогою керівники підприємств можуть ставити завдання персоналу та отримувати звіти про їх виконання. Функціонал цієї програми також дозволяє обмінюватися інформацією та обговорювати проекти онлайн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *