Хто з чиновників області ходить на роботу пішки

Автомобілі чиновників чи не найкраще ілюструють ставлення «слуг народу» до розкоші чи бажання заощаджувати бюджетні кошти.

Якщо європейські чиновники дозволяють собі пересуватися економними автомобілями вітчизняного автопрому, то наших, схоже, до цього треба привчати. «Вголос» вирішив дослідити, чим же їздять керівники департаментів облдержадміністрації. З цією метою ми звернулися із запитом до Житомирської ОДА.

Найбільша кількість автомобілів є у розпорядженні безпосередньо керівництва обласної влади. Губернатор Машковський та його заступники мають змогу користуватися трьома засобами пересування: «Тойотою Камрі» 2009 року випуску та двома «Фольксвагенами» – «Туарег» та «Пассат» (обидва 2004 року).

Щоправда, повідомляють у облдержадміністрації, користуються лише «Тойотою» і тримають аж на три автомобілі одного водія. Був у експлуатації ОДА ще й «Мерседес» Sкласу 1997 року випуску. Однак його минулого року продали з аукціону аж за 118 тисяч 340 гривень. Обслуговування цього транспорту обійшлося минулого року облдержадміністрації у 55 тисяч 610 гривень бюджетних коштів.

Трохи менше автомобілів використовують у департаменті містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдержадміністрації. У власності цього підрозділу перебуває два автомобілі – «Деу Ланос» (2008 року випуску) та «ГАЗ-3110» (2000 року). Використання «Ланоса» обійшлося департаменту протягом минулого року у 35 тисяч 431 гривню грошей громади області. «Волгу», запевняють чиновники, не використовують. Але, разом із тим, і не продають… Хоча у штаті, знову ж таки, мають лише одного водія.

«ГАЗ-31105» 2004 року випуску мають у розпорядженні в управлінні сімї, молоді та спорту. На його обслуговування у 2013-2015 році підрозділ витратив рекордно низьку суму: 9 тисяч 900 гривень.

Та чи не найменше грошей на обслуговування своєї «ГАЗ-3110» 2001 року випуску витратили в управлінні цивільного захисту населення. У 2013 році засіб пересування начальника управління обійшовся бюджету у 1 тисячу 363 гривні 50 копійок. У 2014 році запчастини для авто обійшлися чиновникам цієї структури у 84 гривні. А ось протягом минулого року «Волга» служила вірою і правдою і взагалі не ремонтувалася.

Департамент фінансів, структура, яка формує бюджет області, використовує один автомобіль. Очевидно, зважаючи на те, що «зустрічають по одягу», в цьому підрозділі облдержадміністрації користуються досить престижною «Шкодою Октавіа» 2002 року. Щоправда, на відміну від своїх колег із інших управлінь та департаментів, у скільки бюджетних гривень їм обійшовся минулого року автомобіль у департаменті не повідомили.

Керівник департаменту праці та соціального захисту населення Житомирської облдержадміністрації пересувається на «Деу Леганза». Вказаним автомобілем, повідомили у департаменті користується виключно керівник. На обслуговування транспортного засобу у 2013 та 2014 роках виділялося по 500 гривень бюджетних коштів. А ось у 2015 році службове авто обійшлося згаданому підрозділу ОДА дещо дорожче: 6 тисяч 460 гривень.

А ось начальник служби у справах дітей облдержадміністрації, маючи службовий автомобіль «ГАЗ-32213» 2005 року випуску, мусить ходити пішки. Адже, як повідомили у службі, начальник згаданим авто не користується і застосовує його виключно для цілей служби, прописаних у положенні. Однак це не завадило службі списувати на обслуговування авто протягом останніх трьох років в середньому по 8 тисяч 500 гривень щороку.

Абсолютно відсутні службові автомобілі та водії в управліннях екології та природних ресурсів, освіти і науки, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю культури та охорони здоров’я Житомирської облдержадміністрації.

Нагадаємо, що «Мерседес» S-класу 1997 року випуску, яким їздив колишній голова Житомирської облдержадміністрації Сергій Рижук, а до цього екс-мер Віра Шелудченко, продали дещо нижче ринкової вартості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *