Майже 600 споживачів звертаються щодня до сервісного центру “Житомиргазу”

До сервісного центру «Житомиргаз», що розташований по вулиці Київській, 54, щодня звертаються майже 600 відвідувачів. Про це повідомив під час прес-конференції  17 березня начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Житомиргаз» Сергій Пікуля.

За словами Сергія Пікулі,  найбільший рекорд з обслуговування клієнтів було встановлено у березні – 1400 відвідувачів за день.

«За даними системи керування електронною чергою, яка була установлена у нас у центрі, зафіксовано за цей рік 138 тисяч 442 клієнти, які звернулися до нас за консультацією, та надано консультацій – 197 тисяч 711. Було також прийнято 5 442 письмові звернення», – розповів Сергій Пікуля.

Клієнти центру кажуть, що найбільше подобається відсутність черг та простота в оплаті послуг.

«Все дуже чудово, усі дуже культурні люди, дуже приємно радісно тут обслуговуватися, дуже подобаються варіанти оплати послуг та адміністратори, які навіть допомагають натискати правильні кнопки», – розповів відвідувач Віктор.

До слова, передати показання лічильників газу можна п’ятьма способами: SMS повідомлення на номер 7104, вартість смс 1 грн; через особистий кабінет на сайті 104.ua; на автовідповідач; електронною поштою або через оператора контакт-центру.

Автор: Юлія РАДЬКО.

Нагадаємо, за три квартали 2016 року жителі Житомирщини використали 390 млн куб. м. газу. На Житомирщині «Житомиргаз» хоче запустити вісім сотень будинкових лічильників у багатоквартирних будинках.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *