Понад мільйон управління культури ОДА витратило на заходи, які не стосуються галузі культури та на некваліфікованих працівників

Аудитори Житомирщини провели державний фінансовий аудит виконання бюджетних програм Управлінням культури та туризму Житомирської ОДА. У ході перевірки встановили, що управління витрачало кошти на заходи, які не належать до переліку заходів в галузі культури та мистецтва. Це призвело до необґрунтованих та нераціональних витрат бюджетних коштів. Ще понад півмільйона витратили на працівників, які не відповідають кваліфікаційним вимогам за посадою. Про це повідомила прсслужба управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

За результатами аудиту, який охопив період з 1 січня 2016 року по 30 червня 2019 року, виявлено низку проблем у системі планування та використання бюджетних коштів, організації внутрішнього контролю, що, зі свого боку, призвело до неефективних витрат на усіх етапах виконання бюджетних програм.

«Зокрема, брак контролю з боку Управління, неналежна організація керівниками закладів у галузі культури та мистецтва контролю за здійсненням фінансово-господарської діяльності, неефективні управлінські рішення щодо оплати праці працівників, які не відповідають кваліфікаційним вимогам за посадою, створення штучної економії коштів та використання їх на преміювання, укладення цивільно-правових договорів на роботи, які визначені посадовими інструкціями штатних працівників тощо, призвели до неефективного використання коштів на суму понад 672 тис. грн.

Окрім того, Управління витрачало кошти на заходи, які не належать до переліку заходів в галузі культури та мистецтва, що призвело до необґрунтованих та нераціональних витрат бюджетних коштів на суму 525 тис. грн.

Через залучення для організації культурно-мистецьких заходів фізичних осіб-підприємців та приватних юридичних осіб, які не здійснюють відповідної діяльності, додатково витрачено понад 350 тис. грн, з яких більш як 103 тис. грн перераховано за відсутності кошторисів витрат, затверджених Житомирською ОДА”, – йдеться у повідомленні.

Крім того, прийняття неефективного управлінського рішення щодо безоплатної передачі автобуса Житомирському обласному туристичному інформаційному центру (тоді як потреба в ньому була для інших підпорядкованих управлінню установ) призвело до неефективного використання комунального майна на суму 2,5 млн грн.

З метою усунення наведених чинників фахівці Управління за результатами державного фінансового аудиту надали низку пропозицій, спрямованих на поліпшення ефективності використання бюджетних коштів та комунального майна. Про результати аудиту поінформовано Житомирську ОДА.

Нагадаємо, в ОДА не змогли обрати достойного директора департаменту культури, молоді та спорту. Буде повторний конкурс. В ОДА розповіли, скільки платитимуть новому директору департаменту культури, молоді та спорту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *