-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
«Житомиртранспорт» витратить 49 тисяч на ремонт інформаційних табло про прибуття транспорту - 7 hours ago
-
Житомирській міськраді передадуть у власність екскаватор та легковий автомобіль - 03/02/2023
-
На пожежі у кімнаті житомирського гуртожитку вогнеборці врятували жінку з дитиною - 03/02/2023
-
Прокуратура ініціювала передачу ЗСУ 4 позашляховики, які намагалися продати псевдоволонтери - 03/02/2023
-
Поліція та ДБР провели обшуки у Новогуйвинській селищній раді - 02/02/2023
-
Бердичівлянин продавав автомобілі, ввезені в Україну як допомога ЗСУ - 02/02/2023
-
У Житомирі вулиця Пушкінська піде услід за російським військовим кораблем - 02/02/2023
-
У 2022 році «Житомиргаз» спрямував 3 мільйони на допомогу ЗСУ - 01/02/2023
-
Прокуратура області передасть ОВА генератори, вилучені у справі про торгівлю наркотиками - 01/02/2023
-
Частині житомирян, які не мають лічильників тепла, перерахують платіжки - 01/02/2023
Центр підвищення кваліфікації облради та ОДА витратить майже 50 тисяч на паркет
Циклювання та лакування.
Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації Житомирської облдержадміністрації та облради витратить 49 тис. 999 грн на лакування паркету. Інформацію про закупівлю оприлюднили на порталі публічних закупівель «ProZorro».
Тендер на визначення підрядника не проводили. Договір планують укласти із фізичною особою-підприємцем із Житомира Сергієм Усиком.
Згідно із інформацією з відкритих джерел, протягом останніх 6 років ФОП Усик отримав підрядів на суму понад 11 млн грн. Левову частку цих коштів він одержав за ремонт комунальних об’єктів Житомира та області. Так, протягом грудня та травня поточного року підприємцю заплатили майже по 50 тис. грн за ремонтні роботи у Житомирському обласному ліцеї обласної ради.
Нагадаємо, що обласна рада витратить понад 15 млн грн на ремонт та утримання комунальних приміщень. Ремонт центру позашкільної освіти у Бердичеві обійдеться бюджету у понад 27 млн грн.