-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
Хлопець, який жорстоко вбив матір і її доньку, залишиться у тюрмі довічно - 10 hours ago
-
Прикордонники та школярі висадили ліс у Лугинському районі - 13 hours ago
-
У Житомирі затримали зрадника, який передавав дані про систему відеоспостереження - 14 hours ago
-
У Житомирі чоловік продавав гранати на автозаправці - 1 day ago
-
Нічні рашистські дрони пошкодили дах будинку та зруйнували об’єкт критичної інфраструктури, – прокуратура - 2 days ago
-
Вночі над Житомирщиною ППО збила три «шахіди» - 2 days ago
-
На Житомирщині висадили більше мільйона сіянців нових дерев - 2 days ago
-
У Житомирі пройшла акція на підтримку дітей з синдромом Дауна (ФОТО) - 21/03/2023
-
7 Стратегій для азартних ігор у казино - 21/03/2023
-
На пожежі у Бердичівському районі загинула жінка - 21/03/2023
Жителі мікрорайону Крошні у Житомирі вимагають повернути маршрути №№ 53 і 53-А
Електронна петиція швидко набирає підписи.
Жителі мікрорайону Крошні у Житомирі вимагають повернути маршрути №№ 53 і 53-А. Відповідну електронну петицію оприлюднили на сайті міської ради 9 лютого.
«Жителі району Крошня вимагають повернення маршруту №№ 53 і 53-А. У зв’язку з відміною даного маршруту в район Крошні неможливо дістатися після 21:00 год. Комунальний транспорт не забезпечує достатньої кількості перевезень, оскільки він не їде за залізничний переїзд. Маршрути №№ 10 і 4 не справляються з пасажиропотоком. Люди вимагають повернути маршрути з новими більш місткими автобусами марки типу «Богдан», «Атаман», «Іван» та ін., а також з інтервалом руху 6 – 8 хвилин», – йдеться у петиції.
Менше, ніж за добу, петиція набрала більше трьох десятків підписів. Підтримати звернення можна ще упродовж 89 днів. Щоб електронна петиція потрапила на розгляд, необхідно 250 підписів.
Як повідомляв «Вголос.zt», міська рада розірвала договір з перевізником, який обслуговував маршрути № 53 та № 53-А. Натомість пообіцяли збільшити кількість тролейбусів до мікрорайону, а з 13 лютого мають з’явитися ще й нові тролейбусні маршрути, які курсуватимуть на Крошню.
Раніше жителі села Сонячного просили перенести кінцеву зупинку «маршрутних таксі» № 53 та № 53-А з вул. Андріївської у центр села Сонячного, на що у міській раді відповіли, що це питання – не їхня юрисдикція.
Нагадаємо, житомиряни вимагають, щоб їм обгрунтували підвищення вартості проїзду в громадському транспорті. Перевізники вимагають у мерії підвищити вартість проїзду у маршрутках. Дехто погрожує.
1 Comment on this Post
муха
в цивилизованных сообществах своевременно принимаются решения о изменении границ населенных пунктов. Житомир к этой цивилизации не относится! Крошня понемногу разрослась, это вполне нормально и естественно. Но вот с какого хрена ее часть теперь относится к Олиевке – на этот вопрос “у міській раді” можно получить любые невразумительные ответы, кроме единственного, который бы устраивал горожан. Таксисты вообще дерут как “загород”. А кто-нибудь вообще знает где там конец населенного пункта Житомир? Каков правильный ответ? Если кто-то верит гугл-картам, то легко может проверить, открыв maps.google.com и в строке поиска набрать “Житомир” и составить об этом представление. Затем там же набрать “Крошня”, и удивиться, что она заканчивается ж.д. переездом. Так же проверить насчет Солнечного и Олиевки. Вот только гугл – это для людей, чтоб понятно было всем, только не тем кто мычит несуразную ересь о кадастровых привязках к местности и делает жизнь в этих районах невыносимой! Поэтому усовершенствование и развитие транспортной инфраструктуры этих районов для голов всяких рад не является задачей, им проще сказать “это не наше, разбирайтесь там сами как хотите”. Может пора уже кому-то дать за это в рыло?