-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
У Житомирі дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб навчають миловарінню - 10 hours ago
-
У Малинській ОТГ анонсували обробіток посівів на полях за допомогою дронів - 10 hours ago
-
Ще одна школа Житомирщини придбає торфобрикети для опалення - 15 hours ago
-
У Малині попередили населення про використання дельтапланів сільгоспвиробниками - 2 days ago
-
Убивцю 20-річної житомирянки засудили до 11 років тюрми - 2 days ago
-
Радомишльська міська рада витратить більше 29 тисяч на систему оповіщення - 29/06/2022
-
Лікаря, який вимагав з учасника АТО гроші за інвалідність, судитимуть - 29/06/2022
-
У Житомирі з 1 липня не підвищуватимуть вартість проїзду у комунальному транспорті - 28/06/2022
-
Існує велика загроза нападу на Україну з території Білорусі, ‒ генерал ЗСУ - 28/06/2022
-
У Житомирі СБУ затримала «благодійника», який продавав гуманітарну допомогу - 28/06/2022
«Житомирводоканал» витратить 200 тисяч на «гарячу лінію» підприємства
Оголосили тендер.
Комунальне підприємство «Житомирводоканал» витратить на свою «гарячу лінію» у 2022 році 200 тисяч гривень. Оголошення оприлюднили на порталі публічних закупівель «ProZorro».
Тендер за спрощеною процедурою оголосили 23 грудня. Пропозиції мають приймати до 13 січня 2022 року.
Згідно із тендерною документацією, у вартість цих послуг входить обслуговування 3 номерів «гарячої лінії» підприємства. Два з них це контакт-центр. Ще один – телефон аварійної служби.
Загалом на підприємстві протягом наступного року на згаданих номерах планують «наговорити» на понад 30 тис. хв.
Нагадаємо, що «Житомирводоканал» витратить понад 6 тис. грн на пошук працівників. У 2021-му році «Житомирводоканал» заплатив майже 300 тис. грн за послуги адвокатів.