“Гаряча лінія”: житомиряни найчастіше скаржаться на роботу служб комунально-житлового господарства

“Гаряча лінія”: житомиряни найчастіше скаржаться на роботу служб комунально-житлового господарства

Із заявами зверталися до контакт-центру 15-80.

У минулому році на “гарячу лінію” комунального підприємства “Міський інформаційний центр” звернулися 6 тис. 586 житомирян. Найбільше непокоїли жителів міста питання, які стосувалися роботи служб житлово-комунального господарства. Про це “Вголос.zt” у відповіді на інформаційний запит повідомив директор комунального підприємства  Валентин Харченко.

Контакт-центр 15-80 цілодобово приймає звернення. У 2017 році на диспетчерську службу інформаційного центру від житомирян надійшли 6 тис. 586 звернень із заявами, скаргами чи інформацією, що стосується роботи міського господарства, а також повідомленнями про події, що можуть призвести до порушення нормальних умов життя і діяльності людей на території міста чи інших небезпечних подій, які призвели або можуть призвести до загибелі, травмування людей, загрози їх здоров’ю, спричинити значні матеріальні збитки. Найчастіше звернення стосуються роботи служб житлово-комунального господарства”, – розповів Валентин Харченко.

До слова, на даний час на підприємстві у цілодобовому режим працюють 7 операторів диспетчерської служби.

Нагадаємо,що житомиряни жахнулися, коли побачили, що після себе залишили працівники «Житомиртеплокомуненерго».   У інспекції з благоустрою запевняють, що комунальники мають відновити газон на Хлібній. Інспекція з благоустрою хоче узаконити торгівлю на вулиці Хлібній, «бо там все одно торгують».

Leave a Comment