-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
У Новограді вже другий рік шукають зниклого 30-річного Олексія Пелешка - 20/01/2021
-
Педофіла, який знущався над 3-річною племінницею, посадили на 7 років - 18/01/2021
-
Мастерпас — спосіб оплати покупок в один клік - 18/01/2021
-
За минулу добу на Житомирщині померли двоє хворих на COVID-19 - 16/01/2021
-
«Сила і Честь» ініціювала зниження ціни на газ для всіх споживачів - 15/01/2021
-
Житомирщина: 42 040 підтверджених випадків COVID-19 - 14/01/2021
-
Фракція «Сила і Честь» у Житомирській райраді вимагає скликання позачергової сесії - 13/01/2021
-
Житомирська міськрада просить передати газові мережі у комунальну власність - 11/01/2021
-
У Житомирі відкрили меморіальну дошку Володимиру Башеку, встановлену на фасаді дитячої лікарні - 08/01/2021
-
Житомирян закликають здавати новорічні ялинки на утилізацію - 08/01/2021
Ліквідація трьох комунальних підприємств обійдеться бюджету Житомира у майже 900 тисяч
Двох КВЖРЕПів і «аварійки».
На ліквідацію трьох комунальних підприємств Житомира з бюджету необхідно більше 870 тис. грн. Про це повідомив в. о. начальника управління житлового господарства Ігор Задорожній.
Для того, щоб закрити заборгованість по заробітній платі КП «Житлове виробниче підприємство аварійних робіт», необхідно 400 тис. грн. Трохи меншу заборгованість, 350 тис. грн, має КВЖРЕП №15. На виплату зарплати працівникам КВЖРЕП №16 потрібно близько 120 тис. грн.
За словами Задорожнього, додаткові кошти з бюджету не виділятимуть. Зроблять перерозподіл видатків, запланованих по житловому господарству на рік. Члени постійної депутатської комісії з питань бюджету одноголосно підтримали зміни до програми розвитку житлового господарства. По деяких її пунктах є залишки коштів, які планують спрямувати на вищезазначене.
Нагадаємо, що у житомирській мерії передумали ліквідовувати КВЖРЕП №5, яким керує син депутата Василя Кучика Андрій. До кінця року міська рада має ліквідувати комунальну аптеку.