-
Чи будуть житомиряни переходити на ID-паспорти (БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ) - 12/01/2016
-
Житомирська відлига у 20 фотографіях - 12/01/2016
-
На виробництві палетів у Житомирському районі загинула неповнолітня - 6 hours ago
-
У Новогуйвинській селищній раді пройде благодійний футбольний турнір пам’яті Сергія Процика - 8 hours ago
-
Житомирська митниця «обкладала даниною» місцевий бізнес, – СБУ - 10 hours ago
-
Житомирська фірма відмовилася впорядковувати укриття, яке знаходиться на її балансі - 11 hours ago
-
На Житомирщині заочно засудили помічника командира підрозділу «днр» - 1 day ago
-
Житомир щонайменше ще два тижні буде без електротранспорту, – Сухомлин - 1 day ago
-
У Житомирі пройшов майстер-клас із виготовлення писанок (ФОТО) - 1 day ago
-
На Коростенщині розшукують двох зниклих безвісти - 29/03/2023
-
Прокуратура області повернула Житомиру греблю, незаконно придбану приватним підприємством - 29/03/2023
-
За добу у ДТП на Житомирщині постраждали 7 осіб - 29/03/2023
У Житомирі працюватимуть над велоінфраструктурою, паркінгом та безбар’єрністю
Заступник міського голови Дмитро Ткачук розповів, що має амбітний план на перспективу розвитку транспортної мережі.
“Питання у тому, на скільки ми зможемо реалізувати план. Коли я “заходив” на посаду, то обов’язки звужувалися до такого неформального «рішалово по маршрутках». Мене це не зовсім задовольняє і так не має бути. Сьогодні питання транспорту в місті є набагато ширшим і для себе я виокремлюю сім напрямків замість двох існуючих”, – розповів він
Також заступник голови Житомирської міської ради наголосив, що раніше були виокремлені питання громадського транспорту і безпеки руху. А це те, зокрема, чим займалися профільні заступники і управління транспорту.
“Я вважаю, що ми маємо розширити свій кругозір і підняти питання паркінгів, які ніхто ніколи не піднімав, велоінфраструктури, які теж не піднімалися, питання “таксі” – абсолютно стихійне і хаотичне явище, яке ніяким чином не легалізоване і не упорядковане. Також треба підняти питання безбар’єрності, яке є критичним. Число людей з інвалідністю збільшується. У нас зараз також є учасники АТО. Ми маємо забезпечити соціальні гарантії для пересування у місті: мусить бути пристосований транспорт, пішохідні простори. Бо незалежно хто з нас на чому їздив, ми рано чи пізно стаємо пішоходами”, – розповів Дмитро Ткачук.
Заступник мера сказав, що у державі все фінансується за програмами. Тому місто мусить мати комплексну програму, щоб мати на це кошти.
“Якщо у нас у дороги в рік закатуються мільйони гривень, то тротуари чомусь не в пріоритеті. Це в чомусь і комунальників парафія, але я вважаю, що пішохідний рух є і однією складовою транспорту, тому ми маємо на нього теж поставити певний пріоритет”, – прокоментував він.
Нагадаємо, що Дмитро Ткачук розповів у інтерв’ю “Вголос.zt” про те, що саме може фінансувати місто, про пільги учасникам АТО та незаконні оголошення в маршрутках.
Фото: Анна Максимова